1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen podmínky) upravují vztahy, vznikající uzavřením smlouvy mezi firmou:
4 reals – služby realitkám s.r.o.
Lidická 700/19, 60200, Brno
IČ: 04101804
DIČ: CZ04101804
registrována u Krajského soudu v Brně, odd. C, vložka 88221
(dále jen „Dodavatel“) a druhými stranami (dále jen „Objednatel“).
Společnost je plátcem DPH.
1.2 Tyto podmínky tvoří nedílnou součást smlouvy a uzavřením smlouvy potvrzuje Objednatel svůj souhlas s těmito podmínkami.
1.3 Znění podmínek může Dodavatel jednostranně měnit či doplňovat, přičemž je povinen je neprodleně zveřejnit na svém webovém sídlu. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran vzniklých v době platnosti obchodních podmínek v čase uzavření smlouvy.
1.4 Smlouva vzniká potvrzením objednávky Objednatelem.
2. Předmět plnení
2.1 Předmětem plnění je dodávka grafických podkladů (půdorysy nemovitostí, 3D vizualizace, reklamní brožury, vizualizace pozemků atd.) závazně objednaných Objednatelem v předmětné smlouvě prostřednictvím internetové samoobsluhy na adrese www.4reals.cz.
2.2 Dodání služby je realizováno elektronicky, zpřístupněním předmětných souborů ke stažení prostřednictvím klientského účtu na adrese www.4reals.cz.
2.3 Dodavatel se zavazuje uchovat předmětné soubory k opětovnému stažení dostupné po dobu 30 dnů od prvního stažení předmětných souborů.
3. Kupní cena
3.1 Kupní cena uvedená v internetové samoobsluze je konečná a je uvedená v Kč včetně DPH.
3.2 Ceny služeb se řídí ceníkem platným v čase objednání služby.
4. Platební podmínky
4.1 Objednatel uhradí kupní cenu objednaných služeb elektronicky a to prostřednictvím některé z platebních metod platební brány GoPay s.r.o., nebo prostřednictvím Kreditního zůstatku (5.1).
4.2 Za úhradu je považováno uhrazení celé předmětné částky na účet Dodavatele, nebo snížení Kreditního zůstatku (5.1) o hodnotu zakázky, která nepřevyšuje jeho aktuální výšku.
5. Kreditní zůstatek
5.1 Kreditní zůstatek je součet Kreditu (5.3) a Bonusového kreditu (5.4). Kreditní zústatek reprezentuje celkovou hodnotu služeb, které se Dodavatel zavazuje poskytnout Objednately bez dalších úhrad. Základní jednotkou Kreditního zůstatku je Kreditní bod (5.2).
5.2 Kreditní bod je uváděn v CZK. Jeden Kreditní bod umožňuje čerpat služby v hodnotě 1,00Kč včetně DPH.
5.3 Kredit je souhrn všech dosud nečerpaných Kreditních bodů, které Objednatel získal Navýšením (5.6) Kreditu.
5.4 Bonusový kredit je souhrn všech dusud nečerpaných slev, které Dodavatel přiznal Objednateli.
5.5 Platnost Kreditu (5.3) a Bonusového kreditu (5.4) je časově neomezená.
5.6 Navýšení Kreditu (5.3) je možné v libovolné výši v rozsahu 1 - 25.000Kč a to uhrazením faktury vystavené na základě objednávky Kreditu (5.3) podané Objednatelem, prostřednictvím online samoobsluhy na adrese www.4reals.cz, ve zvolené výši.
5.7 Vrácení Kreditu (5.3) je možné na základě žádosti zaslané z emailové adresy Objednatele na kterou je uživatelský účet registrován na adresu podpora@4reals.cz. V žádosti musí být uvedená výše požadovaného Kreditu (5.3) ke vrácení. Dodavatel se zavazuje v lhůtě do sedmi pracovních dnů telefonicky ověřit pravost žádosti. Samotné vrácení požadovaného Kreditu bude realizováno ve prospěch bankovního účtu Objednatele v lhůtě do 14-ti dnů po ověření žádosti. Vrácení kreditu na jiný než ověřený bankovní účet Objednatele není možné. Za vrácení Kreditu (5.3) na účet Objednatele bude účtován správní poplatek ve výši 15% z vrácené částky, minimálně však 200Kč bez DPH.
5.8 Vrácení Bonusového kreditu (5.4) není možné.
6. Provozní doba
6.1 Provozní doba internetové samoobsluhy je nepřetržitě 24 hodin denně 7 dní v týdnu. V tuto dobu je možné zadávat objednávky, spravovat uživatelský profil a provádět úhrady za objednané služby.
6.2 Pracovní doba realizačního týmu je v pracovní dny v čase 7.00 – 20.00. Po tuto dobu jsou přijímány a realizovány veškeré objednávky zadané v samoobsluze.
6.3 Administrativní doba je v pracovní dny v čase 9.00 – 17.00. Po tuto dobu je k dispozici administrativní složka společnosti pro potřeby veškerých formálních úkonů (dotazy na služby, úpravy v registracích, reklamace, kontakt s úřady apod.)
7. Dodací lhůta
7.1 Dodavatel se zavazuje realizovat objednané služby v termínech uvedených v objednávce.
7.2 Dodací lhůta se počítá od přijetí objednávky Dodavatelem v provozní době (6.2).
7.3 Závazná doba dodání bude uvedená v potvrzení objednávky po její uhrazení.
7.4 Dodavatel má právo v případě potřeby požádat Objednatele o přiměřené odložení termínu dodání. Dodavatel má povinnost bez odkladu zdělit okolnosti za kterých je odložení termínu požadované.
7.5 V případě výzvy Dodavatele k doplnění podkladů Objednatelem na základe bodu 9.4 se termín dodání počítá od poskytnutí požadovaných podkladů Objednatelem.
8. Smluvní pokuta
8.1 V případě prodlení Dodavatele s termínem dodání uvedeného v potvrzení objednávky o více než dvojnásobek sjednané dodací lhůty, náleží Objednateli náhrada formou Bonusového kreditu (5.3) ve výši 20% z ceny zakázky bez DPH.
9. Odstoupení od smlouvy
9.1 Objednatel může odstoupit od smlouvy v případě, že je dodavatel v prodlení s dodáním o více než trojnásobek sjednané dodací lhůty. Objednateli náleží vrácení ceny předmětné zakázky v plné výši do 14-ti dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
10. Všeobecné podmínky
10.1 V případě požadavku na službu předá Objednatel Dodavateli podklady v následující podobě:
a) pro službu překreslení půdorysu Objednatel dodá sken, nebo fotografii ručně nakresleného půdorysu nebo technického výkresu daného objektu ve formátu JPG, nebo PNG v rozlišení minimálně 400x400px,
b) pro službu vizualizace pozemku Objednatel dodá parcelní číslo a katastrální území pozemku.
10.2 Objednatel plně ručí za kvalitu poskytnutých podkladů a za správnost informačního obsahu.
10.3 Dodavatel neručí za nepřesnosti ve vypracovaných podkladech vzniklé na základě nepřesných, či málo konkrétních podkladech.
10.4 Dodavatel má v případe, kdy není možné z dodaných podkladů realizovat grafický výstup přiměřené kvality, právo vyzvat Objednatele k jejich doplnění nebo i k poskytnutí nových podkladů.
10.5 Objednatel má právo reklamovat grafické výstupy realizované Objednatelem v případě, že se neshodují s kvalitou a obsahem podkladů dodaných k objednávce a to elektronicky na emailovou adresu podpora@4reals.cz. V případě uznání reklamace má Objednatel nárok na vrácení ceny reklamované objednávky v plné výši, nebo na její bezplatné přepracování v expresním režimu dodání.
10.6 Veškeré údaje poskytnuté Objednatelem budou použity výhradně pro plnění smlouvy definované těmito obchodními podmínkami.
11. Závěrečné ustanovení
11.1 Vztahy mezi Objednatelem a Dodavatelem neupravené těmito podmínkami, se řídí obchodním zákonem.